0

خواص درمانی عسل:رفع عوارض کلیوی(درمان کلیه با عسل)

 عسل طبیعی برای سلامتی انسان و فواید آن از گذشته مورد توجه بوده اما در این مقاله سعی میکنیم فواید عسل برای رفع عوارض کلیوی و درمان کلیه با عسل که بصورت علمی و تجربی به اثبات رسیده است را مطرح کنیم.

اثر عسل برای رفع عوارض کلیوی

عسل یکی از نعمت‌های الهی است که از فرآورده‌های زنبور عسل به دست می‌آید. این ماده غذایی یک ماده شیرین طبیعی است که به وسیله زنبورهای عسل از شهد گل‌ها تولید می‌شود. ترکیبات عسل متفاوت است و در درجه اول بستگی به منبع گل دارد. عسل حاوی مواد معدنی، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، اسیدهای آمینه و آنزیم‌ها می‌باشد. این ماده غذایی فواید بسیاری برای بدن دارد. از مهم‌ترین فواید آن می‌توان به خواص عسل برای کلیه اشاره کرد. عسل طبیعی از گذشته تا به امروز برای کاهش درد ناشی از سنگ کلیه مورد استفاده قرار گرفته است. به طور کلی می‌توان از عسل به عنوان یک مسکن طبیعی استفاده نمود.

درمان کلیه با عسل عسل برای رفع عوارض کلیوی

کلیه یکی از اعضای مهم بدن است که در هر شبانه روز حدود ۲۰۰ لیتر از مایعات را در بدن تصفیه کرده و به خون برمی‌گرداند. با تغذیه نادرست و استفاده از انواع داروها و مواد شیمیایی، سلامتی این عضو به خطر می‌افتد. مطالعات نشان داده استفاده از خواص عسل برای کلیه و درمان بیماری‌های مربوط به آن بسیار مؤثر و مطلوب است. عسل طبیعی و ارگانیک برای درمان انواع بیماری‌ها از جمله بیماری‌های کلیوی از ارزش دارویی و درمانی بالایی برخوردار است

عسل ضد عفونی کننده خوبی برای مجاری ادرار است و در صورت مصرف پیوسته آن بصورت محلول در آب می شود. مصرف عسل بصورت محلول در جوشانده میوه نسترن (۳۰ گرم میوه نسترن در یک لیتر آب) و آب ترب سیاه (۳ استکان در روز) و نیز آب لیمو و روغن زیتون به میزان ۳ قاشق سوپ خوری در روز توصیه شده است. در هر صورت مصرف عسل برای درمان بیماریهای کلیوی باید تحت نظر پزشک انجام شود. در مورد بیماران مبتلا به دیابت شیرین، مصرف عسل به اندازه مصرف قند معمولی مضر است، اما بهتر است مقدار مجاز مصرف قند از طريق عسل تامین شود نه قند معمولی یا شکر.

این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت

گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج