0

خواص درمانی عسل:درمان بیماریهای ریوی(درمان ریه با عسل)

عسل طبیعی ماده ای غذایی می باشد که کالری حاصل از آن به راحتی در بدن سوخته و تبدیل به انرژی می شود. به همین دلیل این ماده برای بیماران ریوی که توانایی انجام فعالیت های سنگین را ندارند، بسیار مفید است. همچنین یکی دیگر از خواص عسل این است که باعث بالا بردن ذخایر انرژی بدن و افزایش قدرت مقاومت بدن می گردد. در این بخش درمان ریه با عسل را توضیح داده ایم.

یکی از خواص عسل طبیعی، داشتن انواع آنتی بیوتیک است، که به آن خاصیت ضد عفونی کنندگی می دهد. همچنین عسل دارای موادی مانند اسانس تره بانتین،کافور و کاکوتی بوده که به باعث آرامش ریه ها و تخلیه اخلاط چرکی از آن ها می شود. به همین دلیل، از عسل درمانی در کنار دارو های ریوی استفاده می شود.

با هر بیماری نیروی بدن قدری تحلیل رفته و انرژی بدن صرف مبارزه با عامل بیماری زا می شود. در این حالت اگر انرژی از دست رفته بازیابی نشود، بدن مقاومت خود را در برابر بیماری از دست خواهد داد.

خواص عسل طبیعی و درمان ریه با عسل برای سلامتی انسان و فواید آن از گذشته مورد توجه بوده اما در این مقاله سعی میکنیم فواید عسل برای درمان بیماریهای ریوی که بصورت علمی و تجربی به اثبات رسیده است را مطرح کنیم.

اثر عسل در درمان بیماریهای ریوی

عسل حاوی شماری از آنتی بیوتیکها است که با آنها خاصیت ضدعفونی کنندگی پیدا می کند خواص و با این ویژگی عسل در درمان بیماریهای ریوی موثر بوده است. به علت دارا بودن مواد مذبور، مصرف عسل به صورت مکمل داروهای تجویز شده توسط پزشک، برای بیماریهای ریوی بسیار نافع است. همچنین مخلوط یک استکان آب پیاز، یک استکان سرکه و دو استکان عسل به مقدار یک قاشق غذا خوری در هردوساعت، برای رفعه سرفه گرفتگی صدا و بیماریهای ریوی مؤثر است.

درمان ریه با عسل

به هر حال و تحت هر شرایط، بیماران باید همواره تحت نظر پزشک با مشورت با پزشک معالج خود باشند، از مواد کمک درمان من جمله عسل استفاده کنند. البته باید توجه داشته باشید که مصرف عسل برای یک بیمار ریوی به هیج وجه ضرر ندارد، اما بیمار باید توجه داشته باشد که هرگز نباید با اعتماد کامل به اثر درمانی عسل با گیاهان دارویی و تجویزهای سنتی، در مراجعه به پزشک و رعایت دستورات وی تنبلی کند.

این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت

گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 1 امتیاز از مجموع: 5]

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج