2

تصادف سگ با ماشین و درمان سگ تصادفی

درمان سگ تصادفی

در تصادف سگ با ماشین باید موارد مهمی را رعایت کنیم. برای درمان سگ تصادفی باید برای معاینه نزد دامپزشک ببرید. خونریزی های داخلی می­تواند متعاقب با تصادف اتفاق افتند و مشکل اینجاست که این خونریزی ها تا ۱۲ الى ۷۲ ساعت پس از تصادف هیچگونه علامت خارجی ندارند. پس در بردن سگ به نزد دامپزشک اصلاً کوتاهی نکنید.

https://boghalamoon.com/

تصادف با ماشین

با احتیاط به سگ نزدیک شوید و فراموش نکنید که در حال ورود به خیابان هستید. مراقب ماشین­های عبوری باشید تا با شما برخورد نکنند. اگر در محل پر ترافیکی هستید برای حفظ جان خود در ابتدا سگ را به حاشیه جاده بیاورید و سپس اقدام به بررسی وضعیت سگ نمائید.

١- اول از هر چیز سگ را مقید کنید. با کمک گرفتن از زنجیر و یا بستن کمربند خود دور گردن سگ مانع از فرار کردنش شوید. اگر از نظر تنفس مشکلی ندارد برای امنیت خود به او پوزه بند بزنید. علائم حیاتی را کنترل کرده و در صورت نیاز عملیات احیا را انجام دهید.

تصادف سگ با ماشین

توجه کنید که اگر حباب های خونی از حفرات بینی خارج می شوند احتمالاً ریه ها دچار خونریزی شده اند. بدون معطلی سگ را به نزدیک ترین کلینیک یا بیمارستان دامپزشکی برسانید. احتیاج به استفاده از زنجیر و یا مقید کردن نیست. سگ را در حالتی که برایش راحت است قرار دهید.

۲- علائم حیاتی را کنترل کرده و در صورت نیاز عملیات احیا را انجام دهید.

3- اگر ضربه به ستون فقرات وارد شده است برای انتقال سگ به دامپزشکی از یک تخته صاف استفاده نمائید.

۴- اگر زخمی در حال خونریزی وجود دارد با کمک فشار متناسب سعی در بند آوردن خونریزی کنید و سپس محل را بانداژ کنید.

۵- برای جلوگیری از شوک، بدن سگ را با یک پتو یا رو انداز بپوشانید. نشانه های شوک عبارتند از: ضعف، غش کردن، تنفس سطحی و مردمک های گشاد، حالت سردرگم

6- اگر دارای شکستگی استخوان است از آتل استفاده کنید.

۷- فوراً سگ را به نزدیک ترین بیمارستان یا کلینیک دامپزشکی ببرید. برای انتقال به دامپزشکی از یک پتو به عنوان برانکارد استفاده کنید.

عملکرد ما در درمان سگ تصادفی

۱- لطفاً با حفظ خونسردی خود و همراهان مانع از ایجاد استرس شدید در حیوان شوید.

۲- با پیچیدن سگ در یک پتو یا پارچه سعی کنید آنها را گرم نگه دارید. دهان و بینی باید خارج از پتو باشد که تنفس دچار مشکل نشود. زیاد سگ را تکان ندهید.

٣- اگر حس می کنید که استخوانی دچار شکستگی شده است و یا اینکه ضربه ای به سر سگ وارد شده است سعی کنید حرکت دادن سگ را خیلی محدود کنید و با دقت در حالی که به پهلو او را خوابانده اید در یک پتو قرار داده و سپس پتو را بر روی یک سطح چوبی قرار داده و سگ را به کلینیک دامپزشکی انتقال دهید.

۴- دادن هر گونه دارویی در این شرایط ممنوع است.


https://makian.shop/

این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 1 امتیاز از مجموع: 1]

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امید گفت:

    به امید روزی که تمام سرزمینم به صاحبان اصلی طبیعت وفرشته های زبان بسته مظلوم آفریدگارم ارزش قایل شوند وبه آن حد تفکر همراه با ترس از خشم وانتقام کارما وزوزه ها وزجه ها وفرکانسهای به عمق زمین وطبیعتم فرستاده شده را بفهمم ودر جای جای کشورم اورژانس حیوانات باشد واز سگ نجات یافته توسط علمای قم از نجسگی وناجی پلاسکو متروپل ویا زلزله بم همانند نامبردن خدایم در کتابش به زیباترین وصف ولقب نام ببریم وحمایت کامل را به کمک اون هفتاد درصد مردم فعلا حیوان آزارم را انجام دهم وبدون نیاز به سازمانها وانجمن های حمایتی درکنار اشرف مخلوقات در امنیت وآرامش کامل بدون هیچ نگرانی به حق ساده زنده ماندن وزیستن در زمینهای مشترکمان را دارا باشند وخوشحال بدور از انتقام سخت وبازتاب انرژیهای منفی کارما در آسایش وآرامش باشیم الهی آمییین

  2. ستاره گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید در مواردی که سگ آسیب میبینه به دلیل دردی که داره نمیزاره بهش نزدیک بشیم و به دامپزشکی ببریمش در این شرایط چه کاری باید انجام بدیم؟

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج