0

معرفی موردی سگ های تریر: سگ نژاد اسکاتیش تریر(تریر اسکاتلندی)

سگ نژاد اسکاتیش تریر

در مقالات قبل با چند نوع از نژادهای سگ آشنا شدیم. در این مقاله با سگ نژاد اسکاتیش تریر یا تریر اسکاتلندی آشنا و خصوصیات ظاهری و اخلاقی آن ها را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

سگ اسکاتیش تریر(تریر اسکاتلندی)

Scottish Terrier

این نوع تریر از گذشته های دور در زمینه شکار بویژه شکار روباه استفاده می شده و شناسایی آن به سال ها پیش برمی گردد. اما از حدود ۵۰ سال قبل به بعد پرورش و نگهداری آن رواج یافت، به گونه ای که امروزه در آمریکای شمالی هوا داران زیادی پیدا کرده است. گاهی به او Aberdeen Terrier نیز می گویند.

مشخصات ظاهری: حیوانی قدرتمند با جثه ای کوچک بوده و گوش هایی بلند و افراشته دارد. پوزه طويل و کشیده است و وجود ابروهایی پرپشت و ریشی برجسته در چهره، او را به موجودی جذاب و زیبا تبدیل نموده است. پاهای حیوان کوتاه بوده و میانگین قد در نرها ۲۸ سانتی متر و در ماده ها ۲۵ سانتی متر می باشد. وزن آنها نیز بین ۸ تا ۱۱ کیلوگرم است. بدن پوشیده از موهایی بلند، زبر و سیمی بوده که موهای سطحی بدن خشن و موهای زیرین آن نرم است و اغلب به رنگ سیاه و براق دیده می شود. این پوشش دارای خاصیت ضد آب نیز می باشد. به ندرت ممکن است که این پوشش، سفید رنگ و یا سفید خط دار باشد.

خصوصیات اخلاقی: اصولاً سگی بد اخلاق است. ولی شکل و شمایلش او را به یک موجود دوست داشتنی مبدل ساخته است. حیوانی بسیار احساساتی و در عین حال تواناست، ولی اغلب علاقه ای به درگیر شدن با سایر سگ­ها ندارد.

سگ نژاد اسکاتیش تریر


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 1 امتیاز از مجموع: 3]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج