0

دلایل انتخاب عروس هلندی

دلایل انتخاب عروس هلندی

قبل از اینکه تصمیم به نگهداری عروس هلندی نمایید، شما چند سوال از خودتان بپرسید آیا می توانید با یک حیوان رابطه برقرار نمایید؟ آیا می توانید مسئولیت نگهداری یک پرنده را به عهده بگیرید؟ اگر مقداری دانه و یا مواد غذایی کف خانه تان ریخته شود می توانید تحمل کنید؟ و یا سوالاتی مهم تر آیا می توانید سر و صدای صبحگاهی یا هنگام غروب خورشید را تحمل نمائید؟ آیا به گرد و غبار پر پرنده حساسیت ندارید و موجب عطسه شما نمی شود ؟ اگر پاسخ سوالات مثبت بود، شما می توانید مالک خوبی برای نگهدای یک عروس هلندی در منزل باشید. در این مقاله  دلایل انتخاب عروس هلندی برای نگهداری به عنوان پرنده خانگی نکاتی را ذکر می کنیم.

دلایل انتخاب یک پرنده

 عروس هلندی یا طوطی کاکلی مانند سگ ها پارس نمی کنند و یا بوی زننده ای از خود متصاعد نمی کنند و حتی امکان دارد همسایه شما از نگهداری آن مطلع نشود. عروس هلندی ماند سگ وفادار و حرف گوش کن نیست اما از ماهی ها یا خوکچه ها رابطه بهتری می تواند با انسان برقرار نماید. امکان دارد سوت زدن ما را یاد بگیرد و یا صحبت کند و یا ساعت­ها ما را در خانه سرگرم نماید. از نظر پزشکی ثابت شده است که چه در افراد میانسال و چه در افراد نوجوان نگهداری از پرنده باعث کاهش سطح اضطراب و استرس می شود عروس هلندی نسبتاً پرنده باهوشی است و در تست هوش بدست آمده با شامپانزه و یا دلفین ها هم قابل مقایسه می­باشند.

عروس هلندی و کودکان

در مطالب قبلی در مورد نگهداری عروس هلندی به طور کامل پرداخنیم توجه کنیداگر شما قصد خریداری عروس هلندی برای کودک خود را دارید لطفاً به یاد داشته باشید در درجه اول خود کودک نیاز به مراقبت از جانب پدر و مادر و یا شخص بزرگتر از خود را نداشته باشد. ما می توانیم با نظارت خود مسئولیت پذیری و جنبه های مختلف نگهداری از پرندگان خانگی را به کودکانمان یاد دهیم. هرگز به کودکان اجازه ندهیم به قفس پرنده ضربه بزند و با جیغ و فریاد باعث ترس پرنده شوند. هرگز با نوک چوب و یا مداد پرنده را مورد آزار و اذیت قرار ندهد. بدون اجازه شما اقدام به گرفتن آن ننمایند. در عوض مراقبت از پرنده و از لوازم جانبي آن و آموزش دادن به پرنده را به کودکان یاد دهیم. طبق بررسی های بدست آمده توسط دانشمندان کودکانی که در سنین کم مسئولیت پذیری و نگهداری و مراقبت را یاد می گیرند به مراتب در بزرگ سالی افراد موفق تری در اجتماع خود می شوند.

دلایل انتخاب عروس هلندی


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

 

امتیاز شما به مقاله
[: 1 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج