0

معرفی موردی سگ های عروسکی: سگ نژاد پامرانین

سگ نژاد پامرانین

اصلیت این حیوان به استان ژیومرانیای آلمان میرسد. تا قبل از قرن ۱۸ میلادی پی در پی تلاش بر آن بود تا حیوانی کوچک جثه تر از آن ایجاد کنند. در سال ۱۸۸۸ ملکه ویکتوریا به این نژاد علاقمند شد و آنرا از ایتالیا به انگلستان برد و اقدام به تکثیر این نژاد نمود. درادامه این پست به معرفی یکی دیگر از نژادهای سگ های عروسکی ، سگ نژاد پامرانین می پردازیم.

پامرانین Pomeranian

مشخصات ظاهری : انواع کوچک جثه این نژاد به عنوان یکی از مهمترین حیوانات خانگی مطرح شده اند. سر حیوان کوچک و مثلثی شکل بوده، صورتی شبیه روباه دارد و اطراف صورت توسط یالی پوشیده شده است. گردن کوتاه، سینه ها عمیق بوده و دم بر روی پشت همچون یک تاج تا می­خورد. اندام های حیوان لاغر و نحیف است و توسط یک لایه از موهای ضخیم پوشیده شده می شود. این حیوان دارای وزنی بین 5/1 تا ۲ کیلوگرم و قدی در حدود ۲۲ تا ۲۸ سانتی متر می باشد. بدن پوشیده از موهایی کوتاه، پر پشت و انبوه است و اغلب به رنگ های زیبایی همچون سفید، کرم، نارنجی، سیاه، حنایی، آبی و یا خاکستری دیده می شود.

سگ نژاد پامرانین

خصوصیات اخلاقی: حیوانی سرزنده، بشاش و مطیع می باشد، همچنین از هوش و زیرکی فوق العاده ای برخوردار است. عاشق خودنمایی بوده و با کودکان خوش رفتار است. براحتی تربیت می شود، صدای پارس او باید از تولگی کنترل شود تا موجب ناراحتی دیگران نشود. این سگ برای نگهبانی مناسب بوده و نیاز به تیمار روزانه نیز دارد. متوسط طول عمر آن ۱۵ سال می باشد.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج