1

معرفی موردی سگ های عروسکی: سگ پینچر مینیاتوری

سگ پینچر مینیاتوری

یکی از کوچک جثه ترین نژادهای پینچر است. این نژاد از نژادهای قدیمی سگ در دنیا محسوب می گردد و اصلیت آن انگلیسی می باشد. درادامه این پست به معرفی یکی دیگر از نژادهای سگ های عروسکی ، سگ پینچر مینیاتوری  می پردازیم.

سگ پینچر مینیاتوری  Miniature pinscher

لقب این سگ پادشاه اسباب بازی ها یا همان King of toys است. مینیاتور پینچِر سگی کوچک ، سرسخت و بسیار وابسته می باشد. این نژاد مغرور و شجاع علاقه زیادی به پارس کردن دارد. نسبت به صاحبش با وفا ، هوشیار و پر انرژی است. بسیار شجاع و سرزنده و بطور کلی خصوصیات نژادهای بزرگ را در یک جثه کوچک دارا می باشد. سگ مدافعی است و می تواند گاهی اوقات نسبت به سایر سگها حالت تهاجمی پیدا کند اما غالباً رفتار آرامی نسبت به کودکان و سایر حیوانات خانگی دارد. اصولاً با غریبه ها خو نمی گیرد ، که این خصوصیت بسته به چگونگی تربیت آن از سنین پایین دارد. استعداد زیادی در آموختن دارد و سرعت یادگیری بالا و علاقه زیادش به اطاعت کردن از دستورات صاحبش بی نظیر می باشد. این نژاد علاقه زیادی به جویدن اشیاء کوچک دارد و باید مراقب بود تا خوردن تکه های کوچک منجر به خفه شدن حیوان نگردد.

مشخصات ظاهری: گوش های حیوان راست و بزرگ است. قدی در حدود 25 تا ۳۰ سانتی متر و وزنی معادل ۳ تا 4 کیلوگرم دارد. بدن از موهای کوتاهی به رنگ های زیبا همچون قرمز – قهوه ای، شکلاتی، سیاه تا آبی – خاکستری پوشیده شده است. خصوصیات اخلاقی : این حیوان عاشق گردش و جست و خیز در باغ­ها و پارک ها بوده و امروزه به عنوان یک سگ خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته.

سگ پینچر مینیاتوری


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 1 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سارا آتش پوش گفت:

    درود بر شما
    اگر جسارت نباشه گمان میکنم نژاد مینیاتور پینچر نژادی آلمانی است و همانطور که فرمودید قدمتی طولانی حدود 1500 سال دارد و برای شکار موجودات موزی و جوندگان در قصر ها و اصطبل ها تربیت میشدند.
    متاسفانه غالبا مینیاتور پینچر با دوبرمن پینچر اشتباه گرفته میشود. مینیاتور پینچر رنگی یکدست نسکافه ای دارد اما دوبرمن پینچر رنگی مانند دوبرمن سیاه و قهوه‌ای و نسکافه ای دارد .

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج