0

معرفی موردی سگ های عروسکی: سگ نژاد پاگ

سگ نژاد پاگ

در مقالات قبل با چند نوع از نژادهای سگ آشنا شدیم. در این مقاله با سگ نژاد پاگ آشنا و خصوصیات ظاهری و اخلاقی آن ها را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

پاگ Pug

این حیوان در شرق به عنوان سگ آستینی معروف بوده است و توسط کمپانی هند شرقی داج در سال ۱۵۰۰ میلادی به هند منتقل شد و آنگاه بوسیله ویلیام سوم در سال ۱6۸۸ پس از رسیدن او به حکومت، به انگلستان معرفي شد. در واقع خیلی زود به یک سگ اسباب بازی تبدیل شده و به حیوان مورد علاقه ملکه ویکتوریا در آمد. بر پایه شواهد موجود. این حیوان شکل مینیاتور شده ماستیف تبتی است که قبل از ورود به غرب توسط بودایی ها نگهداری می شده است.

مشخصات ظاهری: سگی تنومند است که علیرغم جثه کوچکش، بدنی عضلانی، قوی و خوش فرم دارد. دم حيوان اغلب با یک پیچ خوردگی به روی پشت، تا می خورد و شبیه یک حلقه بر روی بدن قرار می گیرد.

صورت اغلب خشن و در عین حال پر احساس است، دارای ابروهایی چروکیده و پر معناست، بینی کوتاه و خوابیده او ممکن است در هوای گرم برایش مشکل ساز شود. چرا که تنفس حیوان را محدود می کند. پاها مستقیم و محکم بوده، وزن آن معادل 6 تا ۸ کیلوگرم است و قدی در حدود ۲۵ تا ۲۸ سانتی متر دارد. موهای بدن کوتاه و صاف بوده و رنگ آن نقره ای، جگری تا سیاه است.

خصوصیات اخلاقی: سگی خوش طبع، جذاب، خونگرم و برونگر است و اغلب رفتار مناسبی با کودکان و سالمندان دارد. علاقه فراوانی به آموزش داشته و به سگ نگهبان خوبی تبدیل می شود. همچنین نیاز چندانی به تیمار روزانه ندارد. متوسط طول عمر آن ۱۳ تا 14 سال می باشد.

سگ نژاد پاگ


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج