0

آشنایی با علایم ترس درکاسکو ها

علایم ترس درکاسکو12.jpg

دلایل بیشماری برای ایجاد ترس در کاسکوها وجود  دارد یکی از دلایل آن طریقه نادرست چیدن بال و ناخن کاسکو می باشد. در ادامه به  علایم ترس درکاسکو  پرداخته می شود.

علایم ترس درکاسکو ها

وقتی کاسکو در حالت استراحت، راحت و غیر عصبی باشد؛ پرهایش حالت شُل دارد. از  علایم ترس درکاسکو این است  که وقتی چیزی کاسکو را می ترساند، پرهایش به حالت تخت و چسبیده به بدن به صورت محکم در می آید. با این واکنش، کاسکو بدن خودش را تا حد امکان فشرده و کوچک می­کند؛ سرش را به طرف بالا می کشد و به نقطه ای خیره می­شود، در حالی که مردمک چشمانش کوچک می شود و گاه به اندازه به یک سنجاق فرفره می شود. وقتی محرک ترس یا عصبانیت تمام می شود، کاسکو تصمیم به آرام شدن و استراحت می گیرد. در این حالت، پرهایش حالت انبساط یا شل شدن می گیرند، مردمک چشم به اندازه معمولی بر می گردد، سر و گردن از حالت کشیدگی به حالت معمولی بر می گردد و ناگهان کاسکو تكان شدیدی به خود می دهد که متعاقب آن به طور کامل به حالت معمولی بر می گردد. گاهی اوقات، در هنگام برگشت به حالت معمولی، به جای تکان دادن تمام بدن، کاسکو فقط دم خودش را تکان می دهد.

ترس مرضی یا بیماری ترس در کاسکوها

 تمام کاسکوها در همه شرایط و سنین، ممکن است در اثر ترسیدن، جداً به ترسی بیمارگونه دچار شوند که از آن پس حتی از صاحب خودشان هم بترسند و هر زمان کسی از چندین متری آنها عبور کند، به دلیل ترسیدن، شروع به قارکشیدن­های بسیار ناهنجار کنند. چنین کاسکوها حتی اگر سخنگوهای خوبی هم باشند، تاوقتی بیماری ترس مرضی آنها بهبود نیابد، همچنان هم خودشان از نزدیک شدن انسان به آنها می ترسند و قار می­کشند و هم با قارکشیدن های پی در پی، موجب آزار اهل خانواده می شوند. در واقع رفع این مشکل فقط با درمان تخصصی رفتاری (نه دارویی) امکان پذیر است و شما حتماً باید به متخصص کاسکو مراجعه کنید.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی
امتیاز شما به مقاله
[: 2 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج