0

معرفی موردی سگ های عروسکی: سگ نژاد پاپیلون

سگ نژاد پاپیلون

به سگ پاپیلون، سگ پروانه ای هم می گویند. این حیوان از ترکیب نژادهای مختلف سگ های اسپانیایی بوجود آمده و بعدها به سگ داخل آستین بانوان درباری در قرن 16 میلادی تبدیل شد. سگی بسیار جذاب است و اغلب به عنوان یک حیوان خانگی در منازل نگهداری می شود. درادامه این پست به معرفی یکی دیگر از نژادهای سگ های عروسکی ، سگ نژاد پاپیلون می پردازیم.

 

پاپیلون Papillon

مشخصات ظاهری: بدن دارای استخوان بندی مناسبی بوده، موها و شکل سر و دمش بسیار جذاب و قابل توجه است. گوش ها راست و سیاه بوده و ناحیه مرکزی سر و بینی سفید رنگ است. از این رو ظاهری شبیه بال های باز شده یک پروانه را ایجاد می کند و نام حیوان نیز به همین دلیل انتخاب شده است. متوسط قد حیوان ۲۰ تا ۲۸ سانتی متر و وزن آن ۲ تا ۳ کیلوگرم می باشد. بدن پوشیده از موهایی فریبنده، بلند و ابریشمی است که رنگ آن اغلب سفید با لکه های سیاه تا قهوه ای تیره می باشد. فالن نوع دیگر پروانه در زبان فرانسه است که نمونه دیگری مشابه سگ پاپیون می باشد. این حیوان گوش هایش به هنگام استراحت مثل فالن پروانه ای تا می شود.

سگ نژاد پاپیلون

خصوصیات اخلاقی: سگی بشاش، خونگرم، هوشمند و تربیت پذیر بوده و به حمایت شدید صاحب خود نیازمند است. در واقع حيوانی بسیار حرف گوش کن و هوشیار بوده و برای صاحب خود حامی خوبی به حساب می­آید. به تیمار روزانه نیز نیازمند است. متوسط طول عمر حیوان ۱۳ تا ۱۵ سال می باشد.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج