0

تربیت سگ:آموزش سگ برای غلت زدن

آموزش سگ برای غلت زدن

این آموزش ها، شامل یاد دادن دستورات نسبتاً ساده ای است که یاد گرفتن آنها برای سگ، لازم و ضروری می باشد. آموزش این قبیل دستورات به حیوان، نگهداری او را آسان تر کرده و در برخی از موارد باعث حفظ سلامتی و جلوگیری از خطر برای او خواهد شد. دراین پست به آموزش سگ برای غلت زدن می پردازیم.

آموزش های ابتدایی

 توجه داشته باشید که دادن هر گونه آموزش به حیوان، مستلزم وجود رابطه دوستانه و صمیمی بین شما و سگتان می باشد و در صورتی که این رابطه به هر دلیلی وجود نداشته باشد، این آموزش­ها بدون شک با شکست همراه خواهد بود. حیوان برای آموختن دستورات شما و بکارگیری آنها، باید به شما اعتماد داشته و شما را به عنوان صاحب خود قبول کرده باشد. سعی کنید حداقل در آموزش موارد ضروری به سگ خود، سعی و تلاش کافی را به خرج دهید تا در مابقی زمانی که با او هستید، از این همزیستی لذت کافی را ببرید.

آموزش سگ برای غلت زدن

غلت زدن

آموزش غلت زدن نیز، جز دستورهای غیر ضروری و نمایشی به حساب آمده و باید بعد از آموزش فرامین “بنشین، پاشو، بایست، بخواب، برو و بیا” تعلیم داده شود. نحوه آموزش به این صورت است که ابتدا از سگ بخواهید که بخوابد. سپس هم زمان با گفتن جمله “غلت بزن” او را در حالت خوابیده به دور خودش بچرخانید. انجام این کار ممکن است برای حیوان دشوار بوده و در یاد گیری آن دچار مشکل شود. اگر می بینید یاد گرفتن این کار برای سگ آزار دهنده و خسته کننده است و از یادگیری آن ناتوان است، در یاد دادن این عمل به حیوان اصرار نداشته باشید.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج