0

هر آنچه که در مورد نام گذاری سگ باید بدانید

در اواخر 2 ماهگی کم کم سعی کنید اسم توله را به او بیاموزید، اسم سگ ها باید تک سیلابی بوده و تلفظ آن ساده باشد تا هم شما در صدا کردن او مشکلی نداشته باشید و هم سگ شما به آسانی اسم خود را یاد بگیرد. در این پست به نام گذاری سگ ها می پردازیم.

 

نام گذاری

اغلب صاحبان سگ­ها در کشور ما ترجیح می دهند از اسامی خارجی استفاده کنند. این امر به این علت است که تشابه اسمی حیوان شما با یکی از آشنایان و دوستانتان ممکن است باعث رنجش و آزردگی خاطر او شود. استفاده از اسامی قهرمانان کارتونی یا فیلم­ها، قهرمانان باستانی، شاهزادگان اساطیری و نام الهه های یونان باستان هم مورد توجه صاحبان سگ هاست. رنگ حیوان، مشخصات ظاهری ویژه و عادات و خصوصیات ذاتی حیوان نیز می­تواند مبنایی برای انتخاب نام باشد.

هر بار که می خواهید به توله خود غذا بدهید، او را نوازش کنید یا با او بازی کنید، نامش را صدا بزنید. توله­ها در مدت کوتاهی اسم خود را یاد می گیرند و با شنیدن آن واکنش نشان می­دهند. سعی کنید نام حیوان را با دقت و اطمینان انتخاب کنید تا مجبور به عوض کردن آن نشوید. زیرا در این صورت توله گیج شده و ممکن است نتواند اسم جدید را به راحتی بیاموزد. در نظر داشته باشید که سگ­ها علاوه بر اسم خود به لحن صدای شما و اعضای خانواده هم عادت می کنند و ممکن است به شنیدن اسم خود از زبان یک فرد غریبه هیچ واکنشی نشان ندهند. اگر در خانه بیش از یک سگ دارید از انتخاب نام­های شبیه به هم خودداری کنید. زیرا توله در درک تفاوت جزئی نام خود با دیگر سگ­های خانه دچار اشکال خواهد شد.

نام گذاری سگ

چند اسم پر طرفدار برای سگ­ها به این شرح است:

مشکی، سفید، قهوه ای، ببری، پاکوتاه، حنا، خالخالی، خابالو، مخمل، خپل، زبل، شنگول، کپل، فندق، شراب، هاپو، بوبو، بابی، بل، بلکی، بنر، بنجی، تانی، پاپی، پوپو، پانی، پینا، پیتر، جولی، جو، جسی، جیپسی، جسیکا، جکی, جيل, لينا، لمون، لوسی، لاکی، کینگ, گارد, دایمون، داملر، داوینا، دنی، سانی، راکی، شینی ، میتسو، نلی، ویکی، بتسی و جوجو از جمله این اسامی هستند.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج