0

راهنمای پرورش اردک در آب

پرورش اردک در آب

به طور سنتی اردک ها در آب های ماهی دار پرورش پیدا میکنند و در سراسر دنیا اردک های تجارتی بیشتر به این طریق پرورش پیدا میکنند تا شکل متمرکز دسترسی اردک به آب ماهی دار سبب می شود که تعداد زیادی از بیماریها حادث شوند و یا امکان حدوث سایر بیماری ها را فراهم می آورند. درادامه به نکاتی در این رابطه می پردازیم.

پرورش اردک در آب

 طیف وسیعی از انگلها در یک چنین پرندگانی پیدا می شود که غالباً انگلها با میزان واسط حاصله از آب هستند. کرم های گرد، کرمهای سستد، کرم های برگی شکل پهن و زالوها غالباً در این قبیل آبها وجود دارند. در وضعیت وجود دارد که مزاحمت انگل ها را برای بیماری های شدید فراهم می آورند یکی ازدحام زیاد و مداوم در آب است و دیگری ورود پرندگان جوان است که چالنج ناگهانی آلودگی را فراهم می نمایند. توسعه آلودگی که به موجب آن انگلها تماماً مشکل ضایعات اقتصادی را به وجود می آورند بایستی برای هر وضعیت به طور جداگانه آزمایش شود.

تنها کار پیشگیری کننده حفظ اردک ها دور از آب با پرورش اردک ها دور از آب تابه سنی برسند که بتوانند در برابر چالنج ایستادگی نمایند. مضار مهم با استفاده از آب های ماهی دار اینست که یک چنین نواحي جذبه ای برای پرندگان وحشی دارند. خواه آبزیان یا سایر گونه ها. غالباً اینها پرندگان مهاجر هستند و بیماری هایی نظیر آنتریت ویروسی اردک ها یا پاستورلوز را می توانند به آسانی وارد محیط نمایند. همین طور بیماریهای انگلی که قبلاً ذکر شدند از جمله عوامل آلودگی محیط محسوب می شوند. کلامیدیاها سالمونلاها و آنفلوآنزا نیز ممکن است به این طریق وارد محیط شده و آن را آلوده سازند.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی
امتیاز شما به مقاله
[: 2 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج