0

معرفی موردی سگ های تازی: سگ نژاد هوند فرعون

سگ نژاد هوند فرعون نادرترین نژاد است که از دوران باستان حفظ شده است. این حیوان ظریف و برازنده با خطوط بدن اشرافی و منعطف است و متعلق به یکی از قدیمی ترین نژادهای دوستان انسان است در ادامه به معرفی موردی سگ های تازی ، سگ نژاد هوند فرعون می پردازیم.

سگ های تازی

سگ­های تازی از قدیمی ترین نژادهای شناخته شده سگ هستند که از هزاران سال قبل مورد توجه آدمی بوده و توجه او را در به ستوه آوردن، به چنگ انداختن و کشتن شکار به خود جلب نموده اند. زیستگاه اصلی آنها جنوب غربی آسیاست و از گذشته های دور در قصرهای سلطنتی زندگی می کرده اند. در ایران نیز این سگ­ها بخوبی شناخته شده اند. از ویژگی های بارز آنها علاقه زیادشان به دویدن آن هم با سرعت زیاد می­باشد.

سگ نژاد هوند فرعون

هوند فرعون Pharaoh hound

سگ فراعنه، حیوانی قدیمی است که اصلیت آن به سرزمین مصر باستان و دره نیل باز می گردد.

مشخصات ظاهری: از لحاظ ظاهری دارای بدنی موزون و خوش فرم است، پاهایی بلند داشته و از سرعت زیادی برخوردار می باشد. متوسط قد حيوان 56 سانتی متر و وزنی بین ۲۰ تا 25 کیلوگرم دارد. موهای کوتاه و صافش او را در برابر سرما مصون نگاه نداشته و از این رو نسبت به کاهش دما حساس است. رنگ موها قهوه­ای تا بلوطی است که در ناحیه سینه و دست­ها و پاها روشن تر می شود. گوش­ها بلند و کشیده و رو به بالا بوده و چشم­هایی بسیار نافذ دارد.

خصوصیات اخلاقی: حیوانی جذاب، مهربان و چالاک بوده، همچون سایر بازی ها از توانایی زیادی در زمینه شکار برخوردار است.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی
امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج