0

راهنمای تبدیل زمین کشاورزی برای پرورش مرغ ارگانیک

اراضی زراعی، مزارع باغبانی و چمنی در طی یک دوره ۲۴ ماه (طول دوره زمانی) که زمین باید طبق اصول و استانداردهای ارگانیک مدیریت گردد. با این حال، گاهی اوقات دوره تبدیل ممکن است افزایش یافته است و یا کاهش یابد. زمین به طور خاص برای مرغ و خوک استفاده می شود ممکن است واجد شرایط برای کاهش دوره تبدیل باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمای تبدیل زمین کشاورزی برای پرورش مرغ ارگانیک به ادامه مطالب توجه بنمایید.

تبدیل زمین کشاورزی

به منظور واجد شرایط بودن، سوابق مزرعه و یک ارزیابی میدانی در بازرسی باید نشان دهد که ورودی های ممنوع به مدت ۱۲ ماه قبل از شروع در زمین استفاده نشده باشد (نگاه کنید چه ورودی تحت قوانین ارگانیک ممنوع است؟).

با توجه به مقررات ارگانیک تمامی مراحل آماده سازی زمین باید در طول دوره تبدیل تحت نظارت قرار گیرد. این به طور معمول شامل حداقل یک بازرسی مزرعه در هر سال توسط UK تاییدیه سازمان صدور گواهینامه ارگانیک، مانند صدور گواهینامه انجمن خاک محدود (SACL). از جمله نکات – اگر زمین هر نوع علف کش یا کودهای مصنوعی دریافت کرده باشد حداقل دوره تبدیل برای زمین ۱۲ ماه است.

راهنمای تبدیل زمین کشاورزی برای پرورش مرغ ارگانیک

هدف از دوره تبدیل چیست؟

قوانین تولید محصولات ارگانیک توسط انگلستان و اتحادیه اروپا وضع و اداره می شود. بخشی از این قانون مربوط به دوره تبدیل قبل از هر گونه عملیات بر روی زمین و یا محصولات می باشد که مشخص کننده شرایط محصولات به عنوان ارگانیک برای عرضه به بازار است. این مدت زمان برای شروع ایجاد تکنیک های مدیریت ارگانیک، ساز و کارهای حاصلخیزی خاک و فعالیت بیولوژیکی، و همچنین به منظور توسعه کشت و اکوسیستم زنده و پایدار است. شایان ذکر است در این زمینه مواردی چون: جمع آوری اطلاعات، توسعه بازارهای خود و افزایش یادگیری در خصوص شروع کشاورزی ارگانیک را در طول دوره تبدیل از دستاوردهای شما خواهد بود. همچنین اجازه می دهد زمان برای استراحت زمین و از بین رفتن آثار باقیمانده سموم گیاهی در خاک در اثر شیوهای نادرست مدیریت می گردد.

مواد ممنوع جهت استفاده در زمین های زراعی کدامند؟

با توجه به راهنمای تبدیل زمین کشاورزی برای پرورش مرغ ارگانیک مواد ممنوعه جهت استفاده در زمین شامل تمام کود های مصنوعی، علف کش ها و آفت کش های مصنوعی و ورودی های ممنوعه برای دام شامل تمام درمان های ارگانوفسفره، استفاده غیر مجاز درمان های دامپزشکی معمول، تغذیه غیر مجاز دام از مواد خوراکی غیر آلی که ممکن است شامل مواد اصلاح شده ژنتیکی (GM) باشد. لیست کامل از کودهای تایید شده، آفات و کنترل بیماری های محصولات، تأمین کنندگان خوراک مورد تأیید، کشتارگاه ها، مجوز ها و مواد غذایی و اعضای کشاورزی و غیره نیز به صورت آزاد در SACL موجود می باشد.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی
امتیاز شما به مقاله
[: 2 امتیاز از مجموع: 4.5]
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج