0

تربیت سگ:آموزش سگ برای مواد مخدر

کاربرد آموزش های پیشرفته، بیشتر برای سگ­هایی است که برای مقاصد خاصی نگهداری شده و وظایف تعرف شده ای دارند. آموزش این اعمال، به سگ­های خانگی و تزئینی لزومی نداشته و از سوی دیگر برای یاد دادن آنها، به مربیان با تجربه و دارای تحصیلات ویژه ای نیاز است و عمدتاً از عهده اشخاص عادی خارج است. در این پست با آموزش سگ برای مواد مخدر آشنا می شویم .

آموزش های پیشرفته

در فراگیری  فرامین، نژاد، هوش، استعداد و ویژگی های شخصی سگی که برای هدف مشخصی مورد انتخاب قرار می گیرد، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و انجام بعضی از این کارهای خارج از توانایی سگ­های معمولی است. انتخاب مناسب سگ برای انجام کارهای خاص، نیاز به تجربه و مهارت داشته و علاوه بر موارد ذکر شده، خصوصیات ارثی و توانایی اجداد آن نیز مد نظر قرار داده می شود. به هر حال آشنایی با نوع این آموزش ها و روند تمرینات، برای افراد غیر متخصص نیز مفید بوده و می تواند جالب توجه باشد.

آموزش سگ برای مواد مخدر

مواد مخدر

سگ­های ویژه جستجوی مواد مخدر، نوع خاصی از سگ های ردیاب به حساب می آیند که منحصراً برای یافتن انواع مواد مخدر تحت آموزش قرار می گیرند. این سگ­ها بنا به وظیفه ای که بر عهده دارند، دارای قدرت بویایی زیادی بوده و توانایی پیدا کردن مقادیر بسیار کمی از مواد مخدر در میان انبوهی از اجناس و کالاهای دیگر را دارند. بر خلاف تصور عموم، این سگ ها معتاد نبوده و فقط به بوی مواد مخدر حساس می­شوند. در ابتدای شروع آموزش، سگ­ها در صورت پیدا کردن مواد مخدر پنهان شده، جایزه ارزنده ای دریافت می کنند. ادامه این روند باعث می شود که این حیوانات نسبت به بوی این قبیل مواد واکنش نشان داده و با پارس کردن، مربی را از وجود آنها مطلع کنند. این گروه از سگ­ها تهاجمی نبوده و فقط جنبه خبری دارند، فرودگاه­ها، گمرک ها، مناطق مرزی، مراکز پست و گلوگاه های قاچاق مواد مخدر، از جمله مکان هایی است که در آنها از وجود این سگ­های آموزش دیده استفاده می شود. حتى آلوده بودن دست قاچاقچیان به مقادیر بسیار اندک مواد مخدر یا استعمال این مواد توسط معتادین، باعث واکنش سگ­های آموزش دیده می­شود.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 4 امتیاز از مجموع: 3.5]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج