0

خواص قرنیه چشم،چربی زیر شکم و مغز شترمرغ

خواص قرنیه چشم،چربی زیر شکم و مغز شترمرغ

پرورش شتر مرغ یکی از مشاغلی است که حتما درباره آن شنیده یا خوانده اید چراکه این سالها بحث آن داغ شده و اکثرا میگویند بسیار پولساز است! در مقاله های قبلی در مورد تولید و خاصیت گوشت شترمرغ را بررسی شد در ادامه خواص قرنیه چشم،چربی زیر شکم و مغز شترمرغ به طور خلاصه بیان می گردد

چربی زیر شکم شترمرغ:

شترمرغ های بالغ در ناحیه زیر شکم خود دارای لایه ضخیم از چربی هستند که نقش سپر حرارتی، محافظ فیزیکی و منبع ذخیره انرژی را برای آنها ایفا می کند. از این چربی زیر پوست حدوداً ۴ الی ۶ لیتر روغن بدست می آید. چربی تشکیل دهنده این لایه به علت داشتن خاصیت جذب سریع، توسط پوست انسان و نیز افزایش سرعت ترمیم پوست در ترکیب برخی از کرم های آرایشی شامبوهای گران قیمت و نیز تعدادی از پمادهای سوختگی و دارو به کار می رود. و مشتری های خاص خود را داراست.

. ژلاتین استخوان شترمرغ:

در برخی از نقاط دنیا از ژلاتین استخراج شده از استخوان شتر مرغ در بافت جداره کپسول های دارویی استفاده می شود.

. جذب توریست:

از نظر جذب توریست شترمرغ ها حائز اهمیت زیادی است. از مزرعه اصلی پرورش شترمرغ در منطقه لیتل کارو، به طور میانگین روزانه پذیرایی ۵۵۰ نفر توریست بوده اند. در مسابقات ارابه رانی، کشیدن گاری توریست ها و سواری دادن به آنها نیز از شترمرغ استفاده می شود.

. قرنیه چشم:

به گفته برخی، چشم شترمرغ از نظر قرنیه نزدیک ترین به چشم انسان است و در پیوند قرنیه انسان از قرنیه شترمرغ می توان استفاده کرد. البته هنوز این امر ثابت نشده است و کاربرد ندارد. . تاندون پای شترمرغ: از تاندون پای شترمرغ برای پیوند به پای انسان استفاده می شود.

. مغز شترمرغ:

مغز کوچک شترمرغ نیز در درمان بیماری آلزایمر مؤثر است.

خواص قرنیه چشم،چربی زیر شکم و مغز شترمرغ1


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

 

 

امتیاز شما به مقاله
[: 2 امتیاز از مجموع: 3]

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج