0

معرفی موردی سگ های شکار: سگ نژاد ستر انگلیسی

سگ نژاد ستر انگلیسی

سگ نژاد ستر انگلیسی از گذشته های دور به منظور شکار پرندگان مورد استفاده قرار می گرفته بر پایه شواهد موجود، این سگ از 400 سال قبل به عنوان شکارچی پرندگان در انگلیس مورد استفاده قرار می گرفته. شاید بتوان گفت که این حيوان یکی از بهترین سگ های شکاری آموزش یافته با تفنگ می باشد در ادامه به معرفی یکی دیگر از سگ های شکاری سگ نژاد ستر انگلیسی می پردازیم.

ستر انگلیسی English setter

مشخصات ظاهری: از لحاظ ظاهری، پوزه ای کشیده و دراز داشته، دارای بدنی قوی و عضلانی است که در ماده ها این جثه کمی ظریف تر از نرهاست. متوسط ارتفاع بدن در نرها 56 تا 62 سانتی متر و در ماده ها در حدود ۵۳ تا ۵۸ سانتی متر بوده و وزنی معادل ۲۷ تا ۳۲ کیلوگرم دارند. بدن پوشیده از موهایی ابریشمی، درخشان و نرم است و به رنگ سفید با لکه هایی از موهای تیره تر بر روی سر و گوش­ها دیده می شود.

خصوصیات اخلاقی: سگی باوقار، باوفا، شجاع و مهربان است. دارای حس شکاری بسیار قویی بوده و حیوانی خستگی ناپذیر است. سگ ستر مقاومت زیادی در برابر سرما و گرما دارد و در زمینه هر نوع شکاری توانایی فوق العاده ای دارد. این حیوان به فعالیت بدنی زیادی نیازمند است و نگهداری آن در محیط های تنگ و فضاهای بسته توصیه نمی شود.

سگ نژاد ستر انگلیسی

 


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج