0

نحوه سخنگو شدن یا نشدن کاسکو

بدون شک تجربه افراد در مورد تخصص­هایی که دارند قابل احترام است. اما من به کرات دیده ام افرادی را که در مورد تجربه خودشان در خصوص کاسکو اغراق می کنند و در مورد سخنگو شدن یا نشدن کاسکو نظرقطعی می دهند. هستند افرادی که در عمر خود مدتی یک کاسکو داشته اند یا دارند، اما چنان با صراحت در مورد همه کاسکوها اظهار نظر می کنند که انگار صدها کاسکو را مورد آزمایش قرار داده اند و نتایج کاملاً علمی گرفته اند. این در حالی است که شما هرچه بیشتر از کاسکو و فیزیولوژی حنجره و هوش آنها بدانید، خودتان را در اظهار نظر صریح عاجزتر خواهید پنداشت. برای شناخت و آشنایی ببشتر با کاسکوهای اهلی نکاتی بیان شد در ادامه در مورد نحوه سخنگو شدن یا نشدن کاسکوها نکاتی را بیان میکنیم.

سخنگو شدن یا نشدن کاسکوها

 در حقیقت آنهایی که به علم اعتقاد دارند، هرچه بیشتر با کاسکوهای مختلف سرکار داشته اند، از اظهار نظر صریح بیشتر خودداری می کنند و آنهایی که نه آمار می دانند و نه از علم فیزیولوژی اطلاع دارند، خودشان را در اظهارنظر برای مشخص کردن این که کدام کاسکو سخنگو میشود و کدامیک نمی شود، توانمندتر معرفی می کنند.

اما واقعیت این است که احدی وجود ندارد که با نگاه کردن به یک کاسکو بتواند داخل حنجره اش را هم ببیند و بتواند نوع تارهای صوتی اش را هم تشخیص دهد با بتواند در مغز کاسکو هم سرکشی کند و بفهمد که یک کاسکو از هوش بالایی برخوردار است یا از هوش کم. با این نظر منطقی، شما وقتی قصد خرید یک کاسکو برای سخنگویی دارید، هرگز ساده لوح نباشید و خیال نکنید که اگر به کسی بگویید که یک کاسکو برای من انتخاب کن که حرف زن بشود، او چنین توانایی را دارد .

البته بیشتر افراد، بنا به خواسته شما یک کاسکو را برای شما انتخاب می­کنند و شاید قول هم بدهند که به نظرشان حتماً سخن گو خواهد شد. اما چنین قول­ها باد هواست! می دانید چرا؟ برای این که اگر او بداند که همان کاسکو حتماً حرف زن خواهد شد، مطمئن باشید که به شما مهلت خرید آن را نمی دهد، بلکه خودش آن را می خرد یا نگه می دارد و پس از چند ماه آن را سخنگو شده و با ۵ برابر قیمت یک کاسکوی وحشی می فروشد.

بنابر آن چه گفته شد، سخنگو شدن یا نشدن یک کاسکو ، کاملاً شانسی است. لذا آنچه باید برای خریدار مهم باشد، این است که اولاً كاسكو سالم باشد؛ ثانیاً چشم سیاه و چشم دودی نباشد، بلکه چشم طوسی با چشم سفید باشد و حتی اگر بتواند تشخیص دهد که تازه چشمش زردشده (یعنی به تازگی به ۷سالگی رسیده)، آن هم مانعی ندارد. ثالثاً كاسكو باید وحشی باشد.

 


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی
امتیاز شما به مقاله
[: 3 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج