0

خوراک مخصوص اسب و اسبهای نمایشی

خوراک مخصوص اسب و اسبهای نمایشی

مکعب مخصوص اسب ها و اسبچه ها و نیز مخلوط¬های خوراکی، پروتئین و انرژی کم و فیبر بالایی دارند. مواد مغذی نمونه-های مختلف مکعب اسبچه ها بسیار مشابه یکدیگر هستند. خوراک های مذکور به نوعی تولید شده است که اسب ها دچار عارضه پرحرارتی نشوند؛ به این معنی که مواد غذایی اضافی را در اختیار اسب ها و اسبچه هایی که فعالیت سبک دارند نمی گذارد تا دام دچار هیجان بیش از حد نشود. در ادامه این پست به بررسی خوراک مخصوص اسب و اسبهای نمایشی را بررسی می کنیم.

 مکعب مخصوص اسبها و اسبچه ها

امکان بروز مشکل در صورت استفاده از مکعب ها در جیره اسب ها نادر است. یک کیلوگرم از این مکعب تنها 8 ژول انرژی قابل هضم دارد در حالی که مکعب مخصوص اسب های نمایشی دارای بیش از 15 مگاژول انرژی قابل هضم است.

خوراک مخصوص اسب و اسبهای نمایشی
خوراک اسب های نمایشی
خوراک اسب های نمایشی برای برآورده ساختن نیازمندی نسبتاً زیاد آن ها به انرژی و پروتئین در نظر گرفته شده است. تجزیه آزمایشگاهی این نوع مواد غذایی که روی برچسب بسته های آن نیز نوشته شده است نشان می دهد که بیشتر از مکعب های مخصوص اسب و اسبچه مغذی هستند. نوع پروتئین در این خوراک برای اسب های مسابقه ای جوان در نظر گرفته می شود که هنوز رشد آن ها ادامه دارد. سطوح پایین تر پروتئین برای اسب های نمایشی بالغ مناسب تر است. بعضی کارخانه های تولیدی خوراک دام نمودار نیازمندی اسب های نمایشی به مواد معدنی و ویتامین های لازم را فراهم نموده، در تولیدات خود مقدار بیشتری از آن را در نظر می گیرند.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج