0

معرفی موردی سگ های شکار: سگ نژاد کاکر اسپانیل انگلیسی

سگ نژاد کاکر اسپانیل انگلیسی

این سگ نام خود را به علت توانایی ویژه اش در شکار پرندگان در حال پرواز به دست آورده است. اصالتش اسپانیایی بوده و بر پایه شواهد موجود، قبل از قرن ۱۵ میلادی جهت بیرون کشاندن شکار بویژه دارکوب ها از لانه استفاده می شده است. این حیوان را در نواحی جنوبی انگلیس و شهر ولس پرورش می دادند. در این پست یکی دیگر از سگ های شکار، سگ نژاد کاکر اسپانیل انگلیسی را بررسی می کنیم.

کاکر اسپانیل انگلیسی English Cocker Spaniel

مشخصات ظاهری: این حیوان، سگی کوچک جثه و بسیار زیبا با سری برجسته و گوش هایی بسیار بلند است که بر جذابیتش می افزاید و ممکن است که به هنگام خوردن غذا و یا نوشیدن آب به داخل ظرف غذا و آب فرو برود. چشم­ها سیاه و برجسته با نگاهی مهربان و معصومانه است. پوزه کشیده و شیبدار است با بینی کوچک و سیاه رنگ در انتهای آن. متوسط قد حيوان 41 سانتی متر و میانگین وزن آن ۱۲ تا ۱۵ کیلوگرم می باشد. بدن پوشیده از موهایی بلند، زیبا و ابریشمی است که به رنگهای متنوعی همچون قرمز جگری، سفید و سیاه، قرمز، طلایی با سفید با خال­های قرمز تا جگری دیده میشود. این موها در ناحیه گوش ها بسیار بلند و پرپشت تر از سایر نقاط بدن حیوان است و زیبایی خاصی به او می بخشد.

سگ نژاد کاکر اسپانیل انگلیسی

خصوصیات اخلاقی: این سگ، حیوانی بسیار باهوش، زیرک و شاداب است و علاقه زیادی به راضی نگه داشتن اطرافیانش دارد. به علت هیجانی بودنش، نیاز به ورزش دائم و منظم دارد. حیوانی بسیار مستقل بوده و در عین حال به خوبی به انسان خو می گیرد. این سگ از توانایی زیادی در فراگیری برخی بازی ها بویژه Woodcock برخوردار است و نام او نیز بر همین اساس انتخاب شده است. اغلب دوست دارد که به دنبال توپ بدود و به بازی و جست و خیز با کودکان علاقه زیادی داشته، از آن لذت می برد. از ویژگی های رفتاری این حیوان به هنگام تعقیب شکار آن است که دائما سر خود را پایین نگه و در این حالت اگر خوب مراقبش نباشید، ممکن است گم شود! متوسط طول عمر حیوان در حدود ۱۳ تا 14 سال می باشد.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج