0

معرفی لارو پروانه موم خوار و اثرات درمانی آن

لارو پروانه موم خوار و اثرات درمانی آن

لارو پروانه موم خوار از تولیدات زنبور عسل نیست. این فراورده که برای کلنی ­های زنبور عسل آفت محسوب می شود می تواند برای اهداف زنبور درمانی مفید واقع شود.در این پست به معرفی لارو پروانه موم خوار و اثرات درمانی آن به طور کامل می پردازیم.

لارو پروانه موم خوار

لارو پروانه موم خوار بطور موثر در درمان بیماری سل مورد استفاده قرار می­گیرد دانشمندان روسی ایلیاکچنیکوف که جایزه نوبل را دریافت کرد اولین محقیقی بود که روی این فرآورده تحقیق کرد. اما کار او سهم زیادی در مطالعه اثرات لارو پروانه ی موم خوار داشت. این خاصیت مربوط به وجود آنزیم سرازا در آن است که می تواند موم را تجزیه کند.

تحقيقات مچینکوف را پرفسور سرگی متلنیکوف و میکروبیولوژیست برجسته ایوان زولو تاریف ادامه دادند. هرچند وقایع تلخ سال ۱۹۳۷ مانع اتمام تحقیقات آنها شد. در سال ۱۹۳۰ سرگی موخين فارغ التحصیل دانشکده دولتی علوم پزشکی مسکو دچار بیماری سل ریوی شده بود. متاسفانه تحقیقات کلینیکی او تا سال ۱۹۹۰ به اطلاع عموم نرسید.

ترکیبات پروانه لارو موم خوار جدا از توانایی تخریب غشایی سلولی با سیل سل بواسطه غنی بودن از چربی­های غیر اشباع (۴۷./) و ویتامین F دارای ویژگی حفاظت از کبد است. به همین دلیل است که این فراورده اغلب به عنوان مکمل در درمان سل توصیه می شود.

لارو پروانه موم خوار و اثرات درمانی آن

میزان توصیه شده

عصاره الکلی لارو پروانه موم خوار به شکل خوراکی ۱۰ تا ۱۵ قطره دوبار در روز قبل از غذا یا مخلوط با گرده­ی گل خیسانده شده در عصاره­ی لارو پروانه موم خوار، یک قاشق چای خوری، دوبار در روز، قبل از غذا، به مدت ۴ تا ۶ هفته.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت

گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج