0

آشنایی با نژاد گربه ­های موبلند:گربه نژاد چند رنگ ترکیه

گربه نژاد چند رنگ ترکیه

وقتی که برای اولین­بار فستیوال نمایش گربه در اواخر قرن نوزدهم تشکیل شد، به غیر از گربه ­های سفید و سیاه، مخطط، بقیه گربه­ های موبلند رنگی در یک ردیف نشان داده می­شوند.گربه­ های چند رنگی مشکل بزرگی برای قضاوت به وجود آوردند، به تدریج در نتیجه زحمات زیاد، در پرورش نوع­ های انتخابی و تشخیص نژادهای بیشتر، تعداد گربه­ ها در این ردیف رو به کاهش نهاد و در فستیوال­های امروزی معمولاً دو یا سه نمونه از این نژاد به نمایش گذاشته می­شوند. در ادامه به بررسی گربه نژاد چند رنگ ترکیه می پردازیم

چند رنگ ترکیه (Tourkish’s and other)

نژاد گربه ­هایی که با استاندارد مطابقت نداشته باشند، معمولاً توسط شورای تشخیص گربه ­های زینتی در ردیف گربه­ های نژاد چند رنگی قرار می­گیرند، در این ردیف گربه­ های برنده در فستیوال هیچ­گونه گواهی­نامه رقابتی خاصی دریافت نمی­کنند، طبیعتاً هیچ­گونه قهرمانی در آن­ها وجود نخواهد داشت، گفته می­شود گربه­های چند رنگ منشأ و اصلیت آن از ترکیه می­باشد.

گربه­ های با رنگ­های مختلف (چند رنگی) ممکن است در نتیجه جفت­گیری­های غلط و اشتباهی باشد که پرورش ­دهندگان انجام داده­ اند، یا پرورش نوع جدیدی باشد که در حال بهتر شدن است به وجود آمده  باشد.

ممکن است جفت­گیری با نژادهای پوشش موبلند ابریشمی- سیاه، راه راه- سفید یا آبی و یا چین­چیلا باشد که در حقیقت در لیست نژادها به ثبت نرسیده است. آن­ها اغلب با ظاهری زیبا ولی غیرمعمولی به وجود می­ آیند، و برای پرورش یک یا دو نژاد که قابل تشخیص باشند، جفت­گیری می­نمایند.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت

گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج