0

آیا شما و کاسکو مناسب یکدیگر هستید؟

آیا شما و کاسکو مناسب یکدیگر هستید؟

چرا شما یک طوطی می خواهید؟ آیا شما علاقه مند هستید که رابطه نزدیکی با کاسکو برقرار کنید یا فقط علاقه مند جمع آوری طوطی ها به عنوان یک مجموعه دار طوطی ها هستید؟ آیا برای نگهداری طوطی چنان متعهد هستید که حتی در شرایط از دست دادن شغل یا تولد یک نوزاد در خانه خود، به کاسکو بی اعتنایی نکنید؟ دراین مقاله به این مساله که آیا شما و کاسکو مناسب یکدیگر هستید؟ می پردازیم.

آیا شما و کاسکو مناسب یکدیگر هستید؟

کاسکو پرنده ای است که گردوغبار خاصی ایجاد می کند و این گرد ممکن است سبب تشدید بیماری هایی چون آسم، التهاب ششها و دیگر ناراحتی های تنفسی شود. آیا در خانه شما شخصی وجود دارد که یک چنین بیماری ها را داشته باشد و گرد بدن کاسکو موجب حاد شدن بیماری وی شود؟

کاسکو ممکن است در هنگام غذا خوردن، کثافت کاری کند یا در هنگام راه رفتن، روی قالی مدفوع کند یا ممکن است به مبلمان، میز چوبی یا کاغذ دیواری منزل شما با منقارش آسیب برساند. آیا شما طاقت تحمل این مسایل را دارید؟

کاسکو با افراد آرام و خوش اخلاق و پُرحوصله بیشتر خو می گیرد. آیا شما چنان فردی هستید؟

آیا شما در نگهداری کاسکوی خود متعهد باقی خواهید ماند، حتی اگر رفتارهای ناهنجاری از آن سر بزند؛ مثل جیغ کشیدن، سوت کشیدن زیاد یا پَر کنی؟

آیا شما حاضرید برای امور دامپزشکی، تغذیه صحیح، خرید وسایل، اسباب بازی و خدمات آرایشی کاسکو پول خرج کنید؟

آیا آمادگی دارید که اگر کاسکوی شما با فرد دیگری از افراد خانواده ارتباط صمیمی برقرار کند و از خود شما خوشش نیاید، ناراحت نشوید و از کاسکو زده نشوید و نسبت به شخص مورد علاقه کاسکو حسادت نکنید؟

آیا شما و کاسکو مناسب یکدیگر هستید؟11


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

 

امتیاز شما به مقاله
[: 2 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج