0

تربیت سگ:آموزش سگ برای دستور بخواب

آموزش سگ برای دستور بخواب

این آموزش ها، شامل یاد دادن دستورات نسبتاً ساده ای است که یاد گرفتن آنها برای سگ، لازم و ضروری می باشد. آموزش این قبیل دستورات به حیوان، نگهداری او را آسان تر کرده و در برخی از موارد باعث حفظ سلامتی و جلوگیری از خطر برای او خواهد شد. توجه داشته باشید که دادن هر گونه آموزش به حیوان، مستلزم وجود رابطه دوستانه و صمیمی بین شما و سگتان می باشد و در صورتی که این رابطه به هر دلیلی وجود نداشته باشد، این آموزش­ها بدون شک با شکست همراه خواهد بود. دراین پست با نحوه آموزش سگ برای دستور بخواب آشنا می شویم.

آموزش های ابتدایی

 حیوان برای آموختن دستورات شما و بکارگیری آنها، باید به شما اعتماد داشته و شما را به عنوان صاحب خود قبول کرده باشد. سعی کنید حداقل در آموزش موارد ضروری به سگ خود، سعی و تلاش کافی را به خرج دهید تا در مابقی زمانی که با او هستید، از این همزیستی لذت کافی را ببرید.

آموزش سگ برای دستور بخواب

بخواب

دستور بخواب، در واقع ادامه و مکمل دستورهای فوق بوده و در راستای آموزش آنها، آموزش داده می شود. برای تفهیم این دستور به سک، ابتدا به او دستور بنشین داده و سپس در حین گفتن دستور بخواب، همزمان با یک دست قسمت جلوی بدنش را روی زمین فشار داده، دست دیگر را در زیر دست های حیوان قرار دهید و به سمت جلو هدایت کنید تا تکیه گاه او از دست ها، به سمت شکم منتقل شده و حیوان در حالت خوابیده قرار بگیرد. مدتی حیوان را در این وضعیت نگه داشته و دوباره همزمان با فرمان بنشین، او را به حالت نشسته

برگردانید. مکث کافی در بین دادن این آموزش ها از اهمیت خاصی برخوردار است. زیرا در صورت تکرار بی وقفه این فرامین، حیوان از تفکیک آنها عاجز خواهند ماند. بعد از اینکه مطمئن شدید سگ شما تمامی این دستورات را به خوبی فرا گرفته، آنها را برای قرار گرفتن در حافظه بلند مدت حیوان تکرار کنید.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج