0

تربیت سگ:آموزش سگ برای ردیابی

آموزش سگ برای ردیابی

کاربرد آموزش های پیشرفته، بیشتر برای سگ­هایی است که برای مقاصد خاصی نگهداری شده و وظایف تعرف شده ای دارند. آموزش این اعمال، به سگ­های خانگی و تزئینی لزومی نداشته و از سوی دیگر برای یاد دادن آنها، به مربیان با تجربه و دارای تحصیلات ویژه ای نیاز است و عمدتاً از عهده اشخاص عادی خارج است. در این پست به آموزش سگ برای ردیابی می پردازیم.

آموزش های پیشرفته

در فراگیری این فرامین، نژاد، هوش، استعداد و ویژگی های شخصی سگی که برای هدف مشخصی مورد انتخاب قرار می گیرد، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و انجام بعضی از این کارهای خارج از توانایی سگ­های معمولی است. انتخاب مناسب سگ برای انجام کارهای خاص، نیاز به تجربه و مهارت داشته و علاوه بر موارد ذکر شده، خصوصیات ارثی و توانایی اجداد آن نیز مد نظر قرار داده می شود. به هر حال آشنایی با نوع این آموزش ها و روند تمرینات، برای افراد غیر متخصص نیز مفید بوده و می تواند جالب توجه باشد.

آموزش سگ برای ردیابی

ردیابی

سگ­های ردیاب بطور اخص از قدرت بویایی بسیار زیادی برخوردار بوده و توانایی خوبی در درک کارهایی دارند که به آنها محول می شود. این گروه از سگ ها، بیشتر در جهت اهداف پلیسی مورد استفاده قرار گرفته و آموزش­های ویژه ای به آنها داده می شود. آنها می آموزند که با بو کردن لباس یا یکی از وسایل شخصی فرد گم شده، باید مسیر حرکت او را ردیابی کرده و شخص مورد نظر را پیدا کنند. یافتن افراد گم شده در جنگل، کوه یا رودخانه و نیز پیدا کردن مسیر حرکت زندانیان فراری از جمله وظایفی است که بر عهده این قبیل سگ­ها گذارده می شود.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 1 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج