0

معرفی موردی سگ های تریر: سگ نژاد استرالیان تریر(تریر استرالیایی)

سگ نژاد استرالیان تریر

در مقالات قبل با انواعی از نژادهای سگ آشنا شدیم. در این مقاله با سگ نژاد استرالیان تریر یا سگ نژاد تریر استرالیایی آشنا و خصوصیات ظاهری و اخلاقی آن ها را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

استرالیان تریر(تریر استرالیایی)

Australian Terrier

سگ نژاد استرالیان تریر در واقع حیوانی کوچک جثه با قدی معادل 25 سانتی متر و وزنی حدود 5/6 کیلوگرم می­باشد که علیرغم کوچکی جثه, دارای قفسه سینه ای با فضای کافی برای ریه ها می­باشد. چشم­ها درشت و براق بوده، گوش­ها سیخ و مستقیم می ایستد، دم نیز کوتاه و مستقیم می باشد. بدن پوشیده از موهای کوتاه و زبری است که در ناحیه سینه و گردن کمی بلندتر بوده و به رنگ­های سیاه، قهوه ای تا بلوطی دیده می­شود. البته گاهی رنگ موها در ناحیه پهلوها آبی تیره متمایل به سیاه می­شود.

سگ نژاد تریر استرالیایی حیوانی بسیار چابک و فعال است و علاقه زیادی به جست و خیز دارد. بسیار باهوش و پر هیجان بوده و به ندرت می توانید او را در حالت آرامش بینید.

با انسانها رفتار صمیمانه ای برقرار نموده و به عنوان یک حیوان خانگی مطلوب در منازل نگهداری می شود. صدای پارس تند و تیزی دارد، بویژه هنگام ورود افراد تازه وارد به محوطه منزل یا حیاط خانه مانند زنگ اخبار همه را خبر می کند. از این رو صاحب خانه را به خوبی از ورود اشخاص غریبه به منزل مطلع می نماید.

سگ نژاد استرالیان تریر


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج