0

هر آنچه که در مورد مسافرت با گربه باید بدانید

مسافرت با گربه

اغلب گربه ­ها از مسافرت خوششان نمی­آید و همیشه دوست دارند در جای ثابتی زندگی کنند، در هر صورت اگر تصمیم گرفتید گربه خود را به سفر ببرید، بهتر است برای او یک سبد سربسته که دارای منافذ هوا تعبیه شده، در نظر گرفته، در صورتی که سبد سربسته نباشد، ممکن است گربه، خود را به خارج پرت کند، در صورتی که گربه شما از تحرک و جست و خیز زیاد برخوردار است و مشکلاتی در حین مسافرت برای شما ممکن است فراهم آورد. در ادامه این پست به بررسی نکات مهم در مسافرت با گربه می پردازیم

مسافرت با گربه

 با مشورت دکتر دامپزشک از داروهای آرام­بخش مخصوص گربه استفاده کنید، مخصوصاً زمانی­که به مسافرت طولانی خواهید رفت. از این داروها یک ساعت قبل از حرکت به گربه بخورانید، حداقل به مدت 4تا6 ساعت این نوع داروهای آرام­بخش در گربه اثر خوبی خواهد داشت، بعضی از گربه­ها زمانی که با اتومبیل مسافرت می­کنند، دچار ماشین گرفتگی خواهند شد، نظیر آن­چه درمورد انسان در ماشین یا کشتی و هواپیما ایجاد می­شود، لازم است 4 تا6 ساعت قبل از مسافرت از دادن غذا به چنین گربه­هایی خودداری کرد و سه ساعت قبل از دادن مایعات پرهیزشود.

با گربه

آشنا کردن گربه با لانه جدید

بچه گربه­ها خیلی سریع­تر از گربه­های بالغ با لانه خود خو گرفته و با محیط جدید آشنا می­شوند، منتهی چند روزی باید به او فرصت داد تا این محیط را بپذیرد. در صورتی­که از قبل گربه­ای در منزل یا آپارتمان دارید، لازم است چند روز به گربه جدید فرصت داد تا از دور گربه قدیمی را باور کند و یا او را بپذیرد.

در صورتی­که عکس­العمل اولیه درآن­ها ناخوشایند و دلپذیر نبود،هراس به خود راه ندهید، تمایلات و حس کنجکاوی و میل غریزه طبیعی در آن­ها باعث خواهد شد که خیلی زود با هم آشنا و دوست شوند.

در روزهای اول لازم است توجه بیشتری به گربه قبلی خود معطوف دارید و گربه جدید را زیاد تحویل نگیرید، چون ممکن است حسادت گربه قبلی را برانگیزد و مسئله­ساز شود، لانه جدیدی که به عنوان محل جدید گربه خود انتخاب کرده­اید با پوشال مفروش سازید و یا از چند لایه روزنامه مفروش سازید، تا تمیز کردن آن آسان باشد.

این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت

گروه تولیدی پژوهشی نیازی

 

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج