0

هر آنچه که در مورد خواب و استراحت کاسکو باید بدانید

خواب و استراحت کاسکو

همان طور که کاسکو دوست دارد در طول روز باشما باشد و حرکات شما را ببیند و به حرفهایتان گوش بدهد و برای شما حرف بزند، وقتی هوا تاریک می شود، کاسکو نیز مثل همه برندگان به خواب و استراحت شبانه نیاز دارد و به شدت ميل دارد از دیرخوابیها و شب نشینی های شما دور باشد. کاسکو در شبانه روز به ۱۰ تا ۱۲ ساعت خواب نیاز دارد و چون سحرخیز است، اگر شب در محیطی باشد که نتواند تا دیروقت بخوابد، مسلماً روی سلامتی و رفتارهایش تأثیر منفی می گذارد. در ادامه هر آنچه که در مورد خواب و استراحت کاسکو باید بدانید به طور کلی بیان می کنیم.

روپوش قفس کاسکو در هنگام خواب

ممکن است شما نتوانید یک قفس خواب کوچک با یک نشیمنگاه و آبخوری برای کاسکوی خودتان ایجاد کنید و مجبور باشید کاسکو را در اتاق نشیمن خود نگهداری کنید. در این صورت تأكيد فراوان می کنم که از یک روپوش نسبتاً ضخیم و به رنگ کرم تا قهوه ای روشن استفاده کنید و وقتی هوا تاریک شد، آن را روی قفس بکشید تا کاسکو احساس کند در اتاق شخصی اش قرار گرفته و موقع خوابش فرارسیده است.

روپوش قفس برای خارج کردن کاسکو از خانه

کاسکوی وحشی به شدت از انسان می ترسند. چنان در هر زمان از طول زندگی، شوک تحمل ناپذیری به کاسکو واردشود، ممکن است به بیماری ترس دچار شود یا سکته کند و بمیرد. پس مهم ترین وظیفه ای که شما در قبال کاسکو دارید، جلوگیری از ترسیدن آن است. کاسکوها تا وحشی هستند، بسیار زود تحت تأثیر شوک­های ترسناک قرار می گیرند.

به طور متوسط حدود ۳ تا ۴ هفته طول می کشد تا ترس کاسکو از افراد خانواده بریزد و دوره فوق بحرانی حفاظت اولیه از کاسکو پشت سر گذاشته شود. اما کاسکو تا وقتی درجه ای از حالت توحش را داشته باشد، به شدت از غریبه ها می ترسد. بنابراین، هرگز کاسکوی وحشی را در قفس بدون روپوش از خانه بیرون نبرید. چرا که به محض خارج شدن شما از خانه، کاسکو مردم غریبه، ماشین ها، موتورها و سروصدای وسایل نقلیه با صدای بوق آنها را می شنود و ممکن است بترسد.

من نمی گویم که کاسکو با اولین ترس به بیماری ترس یا سکته دچار می شود، ولی ممکن است از قضا کاسکوی شما با اولین نوبت ترسیدن یا یکی از دفعات بعدی واردشدن شوک ترس به آن، دچار بیماری ترس یا سکته شود. همچنین توصیه می­کنم که اگر کاسکوی اهلی شما، با محیط بیرون از خانه آشنا نیست، برای خارج کردن کاسکوی اهلی نیز احتیاط را از دست ندهید و قبل از خارج کردن آن از خانه، کل قفس را با یک پارچه بپوشانید.

روپوش قفس برای خارج کردن کاسکو از خانه1



این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی
امتیاز شما به مقاله
[: 3 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج