0

نکات نگهداری مناسب عروس هلندی

نگهداری عروس هلندی

به طور کلی عروس هلندی ها از لحاظ مبتلا شدن به بیماری مقاوم هستند. آنها بصورت غریزی سعی بر سالم ماندن و ادامه به زندگی دارند و زمانی که یک عروس هلندی بیمار می شود تا حد امکان سعی می کند نشانه های بیماری را بروز ندهد، تا از گله و اجتماع خود ترد نشود. از آنجا که پرندگان نمی توانند بیماری خود را توصیف کنند، برای نگهداری عروس هلندی و افزایش طول عمر این پرنده زیبا  شما باید شرحی از فیزیولوژی حیوانات خانگی و نشانه های بیماری و اقدامات پیشگیرانه را در تشخیص زودرس و مراقبت خوب بدانید تا به بهبود پرنده کمک نمائید. در ادامه به مراقبت های بهداشتی دراین خصوص می پردازیم.

مراقبت­های بهداشتی عروس هلندی

با نگهداری خوب و رسیدگی به موقع در بیماری به این پرنده بسیار زیبا می توانید طول عمر آن را افزایش دهید. به عنوان مثال در آمریکای جنوبی فردی توانسته بود از سال ۱۹۵۰ الی ۱۹۸۵ از عروس هلندی خود مراقبت کند، یعنی عمر آن عروس هلندی به ۳۵ سال رسید.

متاسفانه طول عمر نژادهای کوچک طوطی ها بسیار کوتاه است. یکی از دلایلی که طوطی ها عمر کوتاهی پیدا می کنند اینست که صاحبان آنها تمایلی به مشورت و مراجعه به یک دامپزشک را ندارند. بعضی از مردم می­خواهند هزینه نگهداری از پرنده خانگی خود بسیار ارزان باشد و از معاینات دوره ای توسط دامپزشک امتناع می ورزند که در نهایت به ضرر خود صاحب حیوان می شود.

پرندگان حیواناتی بسیار متفاوت هستند و زمانی که معاینات دوره ای توسط دامپزشک انجام شود، سلامت و بهبود کیفیت زندگی پرنده بالا می رود و ما هم می توانیم شانس نگهداری طولانی از پرنده خانگی خود را داشته باشیم.

نگهداری عروس هلندی


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی
امتیاز شما به مقاله
[: 1 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج