0

جوجه کشی قو و تولید مثل آنها

جوجه کشی قو1

قو پرنده ای است از تیره اردکیان که شامل اردک ها و غازها نیز می باشند در این مقاله نکاتی را درمورد تولید مثل قو یا جوجه کشی قو بیان میگردد.

تولید مثل قو

قوها بایستی از طریق مقعد سکس شوند تا اطمینان حاصل شود که آن ها حقیقتاً یک جفت هستند. این قوها به طور افزایشی در ایالات متحده باجفت های جفت گیری کننده شهرت پیداکرده اند و هر جفتشان ۵۰۰ تا ۷۵۰ دلار معامله می شوند. جفت های قو کاملاً زمینی شده اند و پرخاشگر و مهاجم در طول فصل جفت گیری هستند. این قوها پیوستگی های جنت قوی را شکل می دهند و تا زمانی که سالم هستند با هم زندگی می کنند.

هرگاه اتفاقی برای یکی از آنها پیش بیاید دیگری جفت جدیدی پیدا نخواهد کرد. یکی از دلایل این مطلب که جفت­های زیادی از قوها تولید مثل نمی کنند این است که آنها به نقطه مناسب تولید مثلی به علت رقابت برای غذا نمی­رسد. اردک ها و غازها سریع تر از قوها تغذیه می شوند بنابراین در استخرهانی که پرندگان آبزی به طور مخلوط با هم زندگی می کنند قوها به ندرت غذای کافی برای خوردن دریافت می نماید. این مشکل را می توان به وسیله قرار دادن یک دانخوری سوار شده روی آب در محلی دور از دسترس سایر پرندگان آبزی کاهش داد.

 

 

انکوباسیون و پرورش قوها

قوها فقط ۴ تا ۶ تخم در یک دسته می گذارند و غالبا به آنها اجازه داده می شود تا تخم های خود را جوجه کشی نمایند. در جوجه کشی قو  تخم ها به طور نرمال در عرض ۳۴ تا ۴۰ روز هچ پیدا شکستن موهای جوان با دقت به وسیله قوهای نر و ماده حفاظت می شوند هر چند به علت اینکه CYGNETها ( قوهائی که تا حدی رشد کرده اند) می توانند طعمه لاک پشت های بزرگ و ماهی های بزرگ واقع شوند. بایستی مواظبت بیشتری از آنها به عمل آید.

بی خطرترین راه حل این است که این قبیل قوهای جوان را از پدر و مادرشان جدا کرد و آن ها را در پن جداگانه­ای که کم عمق است و بدون شکارچیان مذکور می باشد نگهداری نمود.قوهای جوان کمی رشد کرده را بایستی در سنین اولیه پر و بالشان را بکنیم ترجیحاً قبل از ۴هفتگی. این قبیل قوهای جوان بایستی از قلمرو تولید مثل جفت های جفت گیری کرده قبل از فصل جفت گیری بعدی خارج کرد و با قوی تر بایستی آنها را از این ناحیه به بیرون براند.

قوهای گنگ و سیاه استرالیائی گونه های کاندید شده در ایالات متحده هستند بنابراین اجازه نگهداری صادر شده به وسیله US . FISH AND WILDLIFE SERVICEلازم نیست. هر چند اجازه نامه ای برای قوهائی نظیر WHISTILING و TRUMPETERS لازم است و این به علت ارزش آنها است. این ایده خوبی است برای صاحبان قوها که پرده های پای قوهای خود را در ناحیه پنجه منگنه کنند یا پاها را خالکوبی نمایند تا تشخیص مثبتی را بتواند مورد عمل قرار دهند.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی
امتیاز شما به مقاله
[: 1 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج