0

ضرورت اصلاح و شستشو در سگ

یکی از کارهای که در نگهداری سگ ها بسیار مهم و حیاطی است اصلاح و شستشو در سگ ها می باشد. خیلی ازصاحبان سگ ها به شستشو و اصلاح سگ ها اهمیت نمی دهند و این مسئله باعث رشدانگل ها در محیط و خانه می شود و همچنین به سلامت سگ ها لطمه می زند. در شرایط نرمال شستشوی یکبار در ماه کافی به نظر می رسد ولی می توان تعداد حمام آن ها را نیژ افزایش داد . درادامه به  نکاتی  مهمی در مورد ضرورت اصلاح و شستشو در سگ ها می پردازیم.

https://boghalamoon.com/

ضرورت اصلاح و شستشو 

به طور منظم سگ را اصلاح کرده، مویش را برس بکشید و او را شستشو نمائید.

میزان این کار بستگی به نژاد، نوع پوشش سگ و میزان فعال بودن سگ شما دارد.

  1. اگر سگ شما موی کوتاه دارد، به طور منظم موی او را از نظر وجود انگل های خارجی کنترل کنید. همچنین پوست و گوش او را نیز از نظر ناهنجاری های مرتبط با آنها کنترل نمائید.
  2. سگ هایی که دارای موی بلند هستند، بخصوص آنهایی که بیشتر در بیرون از منزل نگهداری می شوند باید هفته ای یک بار اصلاح شوند و موی آنها برس کشیده شود.
  3. با رعایت موارد فوق شما مانع از نمدی شدن موی سگ خود شده و همچنین قبل از اینکه انگل های خارجی پوست به سگ شما آسیب بزنند از وجود آنها آگاه شده و اقدام به پیشگیری می نمائید.
  4. حتماً از دامپزشک سگ خود بخواهید تا به شما آموزش دهد که چگونه می توانید ناخن سگ خود را اصلاح نمائید. از او بخواهید تا در مورد مواردی که باید برای بهداشت گوش نیز رعایت نمائید شما را آگاه نماید.

اصلاح و شستشو در سگ


https://makian.shop/

این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

امتیاز شما به مقاله
[: 0 امتیاز از مجموع: 0]

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج