0

کسب و کار پرورش بوقلمون،چرا بوقلمون پرورش دهیم؟

اگرچه بوقلمون امروزه در قالب پرورش صنعتی آن تولید می شود، ولی چند دلیل نیز وجود دارد که افراد از پرورش بوقلمون در دسته ها و ظرفیت های کوچک لذت ببرند.در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

کسب و کار پرورش بوقلمون،چرا بوقلمون پرورش دهیم؟

داشتن گوشت تازه بوقلمون در میز شام در تمام سال تنها یک دلیل پرورش این پرنده خارق العاده در گله های کوچک می باشد.
پرورش بوقلمون می تواند یک فعالیت فامیلی عالی یا یک پروژه برای جوانان و یا یک راه بزرگ برای هر کسی که قصد دارد مدیریت پرورش پرنده زنده را در حجم وسیع تجربه کند باشد.
بعلاوه، شما ممکن است قادر باشید که یک بازارسودمندی حاصل از پرورش تعدادی بوقلمون مهیا کنید.

بسیاری از مصرف کنندگان علاقه دارند که گوشت بوقلمون خود را از منابعی تهیه نمایند که در جهت پرورش آن نهایت توجه و دقت توسط پرورش دهنده مبذول گشته است.
بوقلمونها پرندگان جالبی جهت پرورش هستند.
به نظر می رسد اعضای4.H و سایر کلوپ جوانان از پرورش بوقلمون نسبت به سایر دام ها بیشتر لذت می برند. آنها به نتایج خوبی هم از پرورش دست می یابند.

پرورش بوقلمون خوشایند است چرا که آنان در قبال مردم رام هستند و آنها را دنبال می کنند و همه حرکات شما را زیر نظر دارند.
نه تنها آنها کنجکاو هستند بلکه در بعضی مواقع شما را نیز به نحوی حمایت می کنند. زمانی که یک غریبه به خانه شما نزدیک می­شود بوقلمونها با صدا و حالت های خاص و با هوشیاری تمام به شما آگاهی می دهند. این مطلب بیانگر آن است که بوقلمون از هوش بالایی برخوردار است.

کسب و کار پرورش بوقلمون

توجيهات خاص برای کسب و کار پرورش بوقلمون

پرورش بوقلمون آن قدر که افراد تصور می کنند مشکل نیست.
در عین حال به مراقبت های ویژه ای نیاز دارد تا شروع خوبی داشته باشیم. بوقلمون ها را باید از جوجه مرغ ها و سایر طیور دیگر مجزا نگهداری نمود تا از انتقال بیماری ها جلوگیری به عمل آید نگهداری جوجه بوقلمون در هفته های اول در جایی خشک و گرم بسیار مهم است. این مرحله، مرحله پرورش جوجه نامیده می شوند.

اگر شما با گله به خوبی کار را آغاز نمایید و خوراک خوب و فضای مناسب در اختیار پرنده قرار دهید و مراقبت کافی اعمال نمایید می توانید در پرورش بوقلمون موفق باشید.

قبل از شروع به تولید حتی در مقیاس کوچک در خصوص هزینه ها مطلع باشید که جوجه یک روزه بوقلمون یا پولت آن کمی گران هستند و مقدار قابل توجهی نیز خوراک مصرف می نمایند بنابراین هزینه تولید یک بوقلمون که آماده عرضه به بازار می شود تا حدودی بالاست.

مقررات محلی و آداب و رسوم را کنترل نمایید. برخی از مقررات در بعضی از مناطق نگهداری هرگونه طیور را منع می نماید. اگر در نزدیکی شما همسایگانی زندگی می کنند به یاد داشته باشید که صدا و بو و احتمالاً سایر موارد دیگر ممکن است مشکلاتی را برای آنان فراهم سازد.


این تجربه است که کمک می کند در هر تجارتی موفق شوید، ما بدون هیچ چشم داشتی تجربه خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت
گروه تولیدی پژوهشی نیازی

 

امتیاز شما به مقاله
[: 7 امتیاز از مجموع: 5]
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

2:27:55 AM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی تخصصی بوقلمون

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

جوین خروج